Våre tjenester

Evaluering av kundeservice på hoteller

Evaluering av kundeservice på hoteller er en viktig prosess for å sikre at gjestene får en god opplevelse under sitt opphold. Kundeservice er en avgjørende faktor for gjestenes tilfredshet og kan påvirke deres beslutning om å velge samme hotell igjen i fremtiden. Evalueringen av kundeservice på hoteller innebærer en grundig gjennomgang av alle aspekter ved hotellet, alle fasiliteter og å kvalitetssikre kunderservice, i tillegg til forslag om forbedring. 

Vurdering av butikker

Vurdering av produktkvalitet og service i butikker er en viktig og nødvendig prosess for å sikre at forbrukerne får en tilfredsstillende opplevelse av deres butikk. Dette er en systematisk evaluering av kvaliteten på produktene som tilbys i butikker, og det omfatter en rekke ulike faktorer. Først og fremst er det viktig å evaluere det estetiske førsteinntrykket. Er det en komfortabel og god atmosfære, eller er det uryddig og kaotisk? Får vi den hjelpen vi trenger? Er de ansatte imøtekommende? Er produktene tilgjengelige og av god kvalitet? Vi evaluerer kundeservicen fra vi entrer butikken til vi går, og presenterer dere med resultater som selvfølgelig er helt konfidensielle.

Lag din egen hjemmeside gratis!